poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów (4) - olej migdałowy, Facelle i Balsam na cedrowym propolisie.

Witam w 4 niedzieli dla włosów.



Odżywianie przed myciem: olej migdałowy.
Mycie: płyn do higieny intymnej Facelle sensitive.
Odżywianie po myciu: balsam No1 na cedrowym propolisie.




Włosy naolejowałam olejem migdałowym i pozostawiłam na całą noc. Rano umyłam włosy płynem Facelle, a następnie wmasowałam we włosy balsam No1 i pozostawiłam na 2 minuty po czym spłukałam. Na koniec na całe włosy nałożyłam terapię wzmacniającą z Mariona i zabezpieczyłam końcówki serum Mythic Olil.

Niestety włosy się trochę spuszyły i wymagają większego nawilżenia.



5 komentarzy:

  1. Mnie na spuszone włosy pomagaja olejowanie każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, ale moja skóra głowy jest zbyt sucha na codzienne mycie ;)

      Usuń
  2. Mi pomaga olej macadamia na całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moje włosy świetnie działa olej z orzecha włoskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich niestety sprawdzał się przeciętnie. Ciągle szukam ideału ;)

      Usuń