piątek, 20 listopada 2015

Manicure hybrydowy ze śnieżynką ;)

Witajcie.
Manicure trochę nie na temat, bo jeszcze jest jesień. Bardzo nie lubię tej pory roku i czekam na zimę (mam nadzieję, że w tym roku będzie dużo śniegu).

Do mani użyłam lakieru hybrydowego cosmeticszone w białym kolorze, a na ostatnim paznokciu jak też i do wzorku użyłam Sally Hansen Insta Dri w kolorze Blue By!. Stempel zrobiony został przy użyciu płytki BPS BP-L020. Na ostatnim paznokciu zrobiłam eksperyment: nałożyłam bazę hybrydową. jedną warstwę białego hybrydowego lakieru, warstwę Blue By! i na to top hybrydowy. Zobaczymy jak będzie się trzymać.
Proszę mi wybaczyć stan skórek.






A tu jeszcze moje ostatnie zdobienie, tym razem bardziej jesienne.


Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie zrobione paznokcie ;) Najbardziej podobają mi się te niebiesko - białe ;) Muszę zakupić sobie stempelki ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze paznokcie prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki, ja ostatnio sie wkurzyłam na moje paznokcie i wszystkie ścięłam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne paznokcie :) Ja nie umiem dopracować kształtu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam ten problem, szczególnie kiedy jeden się połamie...

      Usuń