wtorek, 22 grudnia 2015

Niedziela dla włosów (14) - balsam No1 na cedrowym propolisie, oliwa z oliwek, Crema al Latte i Stapiz, Sleek Line.

Ello.

Odżywiane przed myciem: balsam na cedrowym propolisie, oliwa z oliwek.
Mycie: Crema al Latte.
Odżywiane po myciu: Stapiz, Sleek Line, Green Pharmacy, balsam z olejem arganowym i granatem.

Włosomaniaczką jestem od około 2 lat a pierwszy raz używałam do włosów oliwy z oliwek =)



No włosy nałożyłam balsam No1 a następnie oliwę z oliwek, zaplotłam warkocz i położyłam się spać. Około południa umyłam włosy maseczką Crema al Latte i nałożyłam maseczkę Stapiz. Trzymałam ją około 40 minut, a następnie spłukałam i nałożyłam jeszcze na chwilę balsam z Green Pharmacy. Włosy schły naturalnie, lekko wilgotne zawinęłam (na pół godziny) w koczek-ślimaczek.


Włosy były dobrze nawilżone, miękkie i dociążone. Uważam niedzielę za udaną ;)



A jak się mają Wasze włosy?
Pozdrawiam.

1 komentarz: