wtorek, 7 lipca 2015

Niedziela dla włosów (3) - Olejek kokosowy, Dada, Nivea Long Repair.



Witam w kolejnej "niedzieli dla włosów". Tym razem nie będzie takich kombinacji jak ostatnio ;)

Odżywianie przed myciem: Vatika olej kokosowy.
Mycie: Dada, delikatny płyn do kąpieli dla dzieci, Crema al Latte.
Odżywianie po myciu: Nivea, Long Repair.

Na włosy nałożyłam olej kokosowy, a na skalp mieszankę tego samego produktu połączoną z olejem rycynowym, splotłam w warkocz i położyłam się spać. Rano zmoczyłam włosy, na długości zostały potraktowane Crema al Latte, a skórę głowy umyłam Dadą. Odcisnęłam włosy z nadmiaru wody i wmasowałam we włosy od ucha w dół odżywkę Nivea, po chwili spłukałam. Na końcówki jak zwykle powędrował olejek Mythic Oil, a na skórę głowy Jantar.

Włosy są troszkę spuszone, czego można było się spodziewać. Jednak i tak dalej będę sprawdzała jak na moje włosy będzie wpływać olej kokosowy. Jednak zdziwił mnie fakt, że włosy bardzo ładnie się pofalowały, czego nie mogłam ująć na zdjęciu. 



Pozdrawiam. 

1 komentarz:

  1. Ładne, gęste włosy i śliczny, regularny skręt. Ja też właśnie odkrywam olej kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń