środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca - Czerwiec 2015.

Witam. Zapraszam na pierwsze podsumowanie miesiąca, w którym będzie nie tylko włosowo, ale także o innych rzeczach które zachwyciły mnie w tym miesiącu. No to zaczynamy ;)




Włosy

Wczoraj włosy zostały podcięte, by nadać fryzurze kształtu U. Końcówki także wymagały już podcięcia. Pasemka kontrolne ma długość 42 cm nad czym strasznie ubolewam, ponieważ moja walka o przyrost nic nie daje... 

zdjęcie bez flesza, po koczku ślimaczku


Najczęściej używane w tym miesiącu kosmetyki do włosów
- odżywka Garnier, Awokado i masło Karite,
- olejek Sesa, Dabur,
- szampon Babydream,
- Kallos, Keratin (w końcu mi się skończył),
- olejek rycynowy (na skórę głowy).

Inne, warte polecenia

Kosmetyki:
- olejek Wellness & Beauty, jojoba i masło shea,
- KTC olej migdałowy,

Inne:
- Książka James Dashner "Więzień labiryntu" (dużo ciekawsza od filmu, teraz zaczęłam 2 część i jestem zachwycona),
- film Kingsman: Tajne służby. 
- film Jurassic World (dla fanów dinożdżarłów).

Jestem także w trakcie testowania własnego zestawu do manicure hybrydowego, może napiszę jakąś recenzje... 

No to tyle. 

A Wam jak minął miesiąc? Zachwyciło Was coś?

Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. Jurassic World... ogladalam 2 tygodnie temu, bylam chyba jakas poddenerwowana bo trzeslam sie jak na najlepszym horrorze:P

    OdpowiedzUsuń